2018. január 14., vasárnap

Pipaszó 1. Előszó








                    PIPASZÓ









Előszó

Arról akarok írni, hogy nap, mint nap milyen események kerülnek az utamba, amire nem számítottam.  

 
Naplóm


Vagy nem úgy alakultak, ahogy számítottam.
Először azt a címet akartam adni, hogy:  NAPLÓM.
Ugyanis ez tükrözné a legjobban azt, amiről írni akarok.   A  minden napjaimat.
Ez meg a másik.  Azt hittem, hogy ötletes címet találtam:  MINDEN NAPJAIM.
Meglepődve tapasztaltam, hogy egy kedves hölgy ezt a címet már sikeresen használja.
Ez sem jött be!
Gondoltam, hogy felhasználom az egykori Fehérvár Áruház szlogenjét.
Ez úgy hangzott  -  az idősebbek emlékezhetnek rá  -, hogy a Fehérvár Áruházban mindig történik valami.
Bár ma sem tudom mi volt és hol volt a Fehérvár Áruház, de a jelszavuk tetszett.
Gondoltam, rám is passzol, hogy velem  MINDIG TÖRTÉNIK VALAMI.
Rá kellett jönnöm, hogy nemcsak én vagyok ilyen találékony.
Ezt is többen, más-más variációban is, kilőtték előlem.

Az utcán

Jónak mutatkozott az is, hogy én  NEM FOGADTAM MEG SEMMIT!
Ezt már annyian kijelentették, hogy magam sem tartottam egyedinek.
Legutóbb egy festőművésztől hallottam, de előtte biztosan használták mások is, hogy
A TÉMA AZ UTCÁN HEVER…
Végül úgy döntöttem, hogy mivel a munkából már kiöregedtem, utalnom kell arra, hogy már semmi dolgom, csak ülök a fotelben és szívom a pipámat.
Ez adná a következő írásaim címét.
Például, lehetne  PIPASZÓ.
Azt hiszem megtaláltam a címét annak, amiről akarok írni.
Persze nem lesz megterhelő senkinek, mert hetenként egy régi vagy még régebbi történetet mesélek el, ami eszembe jut.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése