2017. január 22., vasárnap

Helyesbítenem kell

A Nyírség egy része


Meglepetés !


Tegnap este nagy meglepetésben volt részem.
Telefonon felhívott Nyírkátáról  a több, mint 60 éve nem látott (és nem is hallott) barátom,
iskolatársam, akit a Peronkakas blogomban és a Csodaszép Magyarország sorozatomban is
név szerint megemlítettem.
Erdei Bélának hívják és azt meséltem róla, mennyire irigyeltem, amikor a bemutatkozásával
hatalmas derűt keltett…
És itt azonnal helyesbítenem kell.
Megdőlt az az elképzelésem, hogy ami régen történt, arra pontosan emlékszünk, de hogy az előbb hova tettem le a szemüvegem arra nem emlékszem.
Nem így van.  A blogomban azt írtam, hogy Béla Nyírbátorban született, a Csodaszép Magyarországban pedig azt, hogy Mátészalkán.
Nos tegnap elárulta, hogy mindkétszer melléfogtam, mert Nyírcsászáriban született, de csakugyan  gebén (Gebén)  járt iskolába, amit ma Nyírkátának hívnak.

Azon kívül, hogy nagyon meg voltam hatódva, hogy ennyi idő elteltével képes volt felhívni,  elnézését kértem a tévedésemért, ahogy ezért tőletek is elnézést kérek.
Kiengesztelésül mellékelem a Nyírség térképét, amelyen megnézhetitek, hol született és hol élt az én Béla barátom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése