2019. április 21., vasárnap

Húsvéti locsoló



                                              Locsolóvers   -   helyett


Zöld erdőben jártam                       
Zölderdő
de már meg is bántam.
Nem találtam én ott semmit
a sok fiú mindent elvitt.






Botom földig lekonyul,
Nem vagyok már mai nyúl.
Káposztám javát megettem,
Locsoljon hát más helyettem!




                                                                               
                                                          
Én verset nem tudok,
Azt mondják a kicsik,
Én csak azért jöttem,
Hogy igyak egy kicsit.









Ne haragudj kedves, drága        
Nem tudok locsolni máma!
Nem öntök hajadra vizet,          
 de küldök egy szép nagy szívet.









Attól, hogy a vírus tombol,
nem maradsz ki minden jóból.
Nézd meg jól a csatolt képet!
Láttál-e már ilyen szépet?



Bepótolom jövő évben
ezt most bátran megigérem,
de csak akkor, ha megérem.
Legalább is úgy remélem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése