2021. január 17., vasárnap

Nosztalgiázok

A   Torony

Egy kis nosztalgia!

Egyik kedves és régóta ismert kollégám valahol ráakadt egy képre, ami a régi irányító központ épületét  a „TORNYOT”, ábrázolja az alatta elvonuló „repülőhíd”-dal.

Nagyon sok kedves emlék fűz ehhez az épülethez, ahol hosszú éveken keresztül irányítottam, ahogy még nagyon sok kedves kollégám, a Győr környéki vasút forgalmát.

A táblakezelő

Amikor felépült, akkor szereztem önállósító forgalmi vizsgát és a megfelelő berendezés –kezelői vizsga megszerzése után már fel is kerültem a Toronyba.

Sok szép élményem  (és persze néhány „csúnya” is) fűződik ehhez a szolgálati helyhez.
Az alattunk kacskaringózó fahíd, a repülőhíd, rengeteg ember átkelőhelye volt  Ady-városból a belvárosba. 

Így néztem ki!


Amikor szabad időnk volt nézegettük a szebbnél szebb győri hölgyeket az épület ablakából.
Amikor nyugdíjba mentem, rövidesen megszűnt itt az irányítás ellátása.
A „rendelkező”  átkerült az állomásépület Posta feletti emeletére, ahol a berendezés már sokkal korszerűbb volt.
Itt már nem dolgoztam, de a tanulóimat néha felvittem megmutatni, hogyan irányítják a vasúti közlekedést.

Az emelet jobb felső része

Ma is, ha megyek át a Baross-hídon, a szemem az ablakokon keresztül próbál felfedezni ismerősöket, de nagyon ritkán látom őket.


Persze, mert dolgoznak!
Így a jó  -  szerezzenek magunknak ők is néhány szép élményt!

Egy fiatal, kedves "utód".  És még szép is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése